1402-11-11 02:00
338
0
88599
احیای فریضه عفاف و حجاب تعطیل نمی‌شود؛

«امر به معروف» بدون تشریفات در گرگان

امر به معروف و نهی از منکر زمان و مکان نمی‌شناسد و این تکلیف الهی از گردن کسی هم ساقط نیست، یک جبهه مردمی در گرگان به صورت آتش به اختیار و بدون تشریفات در این گوی و میدان حضور فعال دارند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، زنده بودن جامعه در احیای امر به معروف و نهی از منکر است و همه شهروندان باید این مهم را جزو وظیفه ذاتی خود بدانند و اگر این فریضه به درستی و به موقع انجام شود حتما منافع آن عاید عموم جامعه خواهد بود و آسیب‌هایی که هر لحظه کانون خانواده را به مخاطره می‌اندازد در امان قرار می‌گیرد، شاید شما هم در کوچه و خیابان‌های شهر گرگان با جبهه مردمی امر به معروف و نهی از منکر برخورد کرده باشید آنها همان کسانی هستند که برخواسته از متن مردم بوده و مضرات این آسیب‌ها را در اطرافیان خود دیده‌اند و سعی دارند که آن را از همگان دور کنند.

جامعه در مقابله با منکرات دچار مارپیچ سکوت نشود

این حرکت‌های محدود مردمی باید با همراهی مسئولان استانی گسترش پیدا کند تا اثرگذاری خودش را نشان دهد چراکه در سالهای قبل حرکتهای پراکنده اینچنینی از سوی برخی دلشوران انجام شد اما به علت حمایت نشدن نتوانست آن گونه که باید فراگیر شود با توجه به مطالبه‌ای که امروز در جامعه وجود دارد می‌طلبد که حمایت‌های بیشتری صورت بگیرد.

در چند موارد همین مطالبات عمومی باعث شد با منکرات در سطح جامعه برخورد شود که اگر چنین نمی‌شد متاسفانه می‌خواستند دامنه این آسیب را تا آزادی‌های غیرمشروع و همجنس‌بازی پیش ببرند مردم نباید در مقابله با منکرات دچار مارپیچ سکوت شوند و بی‌خیالی بزرگترین آفت در احیای این فریضه است.

در دور جدید سلسله نشست‌های تشکل‌های مردمی گرگان شاهد اتفاقات خوب و امیدوارکننده هستیم که باید با جدیت بیشتری پیگری شود.  

* فعالیت جبهه مردمی عفاف و حجاب در گلستان

مسئول تشکل‌های مردمی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گلستان با تشریح اقدامات امیدآفرین در حوزه عفاف و حجاب گفت: این فریضه دینی باید به تمامی جامعه تسری پیدا کند، جبهه مردمی عفاف و حجاب متشکل از مطالبه‌گران دلسوزی است که نمی‌خواهند این واجب الهی در کنج عزلت قرار بگیرد.

حجت‌الاسلام محمدی‌مهر با بیان اینکه بی‌حجابی یکی از بزرگترین تهدیداتی است که کانوان خانواده را هدف قرار داده است، افزود: اگر جلوی این معضل گرفته نشود به ولنگاری‌های بدتر که جامعه غربی امروزه دچار آن هستند مبتلا خواهیم شد.

وی از مردم و مسئولان خواست نسبت به این فریضه حساسیت نشان دهند تا جامعه اسلامی در ابعاد مختلف فرهنگ و اقتصاد و اجتماع جلوه زیباتری به خود بگیرد.

انتهای خبر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.